Protected by Copyscape DMCA Plagiarism Checker

уторак, 27. јул 2010.

Sve Barbike su iste!

Nikad nisam voljela da se igram sa Barbikama. Bilo mi je dosadno, a i bile su skupe. Meni je ta vrsta racija prilično rano proradila.
Mislim, i čemu to uopšte? Ukočene lutke, od gumirane plastike, sa ružičastim karminom, plavom izblajhanom kosom, čudnim šiškama i u nekim ultra ženstvenim (bez svrhe) haljinama... Mi se igramo tako što ih prvo do iznemoglosti češljamo (ne možemo da ih šminkamo, našminkane su fabrički), obučemo im te glupe 'aljine, pomažemo im da se, onako ukočene, kreću i vodimo beskorisne, besmislene i ničim izazvane dijaloge.
Ako je to nekome zanimljivo, izvinjavam se, ja bih radije odigrala partiju basketa, odgledala crtani film ili pravila figurice od pijeska... nešto sa svrhom.

Onda, brate, te dodatne opreme za Barbike nikad dosta, ova haljina, ona haljina, foto-aparat, kućica, kada, suncobran, ležaljka, ulje za sunčanje, maskara, rezervni točak za bicikl... Aman, ljudi, lutka je to!

Igrala sam se i sa onima koji su prije birali pijesak kao mjesto okupljanja, igrala sam i basket, igrala sam se i sa sudićima, a gledala sam i crtaće i Branka Kockicu, ali znam i neke koje su mogle po cijele dane da češljaju svoje Barbike, sve dok im sva ona sintetička kosa ne bi otpala sa glave.

Zanima li vas gdje su i šta rade?

Ovi koji su igrali basket i danas šutnu po neku na koš, odu do teretane, prate sport. Od glavnih zanimanja u životu tih ljudi izdvojila bih da su završili srednje škole i fakultete i našli posao, ili ga traže.
Ovi što su se igrali u pijesku i gledali crtaće su na vrlo sličnim životnim putevima, s tim da danas gledaju Discovery, Travel Channel i sl. i pokušavaju da sami postignu što više u životu.

Djevojke sa Barbikama?
Nećete vjerovati, idu kod frizera triput sedmično, u solarijum... ma ni ne izlaze odande, ne izlaze iz kuće sa manje od 1kg šminke...
Ganjaju i čeznu za bogatim Kenom, koji ima kuću, vikendicu na moru, bazen, motor, automobil, jahtu i tako...

Gledam im slike na Fejsu... tamo ih još jedino i srećem, pošto ne izlazimo na ista mjesta... Imaju 20 i koju, a izgledaju kao da imaju 40 i koju. Napućene, neukusno obučene, šminka im pokriva sve ono lijepo što imaju na licu, ističe ono što nije lijepo. Piju samo skupa pića. Ne znaju ni šta piju, samo gledaju cjenovnik i viču "Daj ovo skupo!". Ukočene su, izblajhane, kose su im uredno ispeglane i iščešljane, kao nekad Barbike što su im bile.
Indeks im služi kao potpora izjavi: "Treba svi da mi se izvinete, ja studiram!" (pa, tut, indeks na uvid (ali samo prvu stranu sa sličicom na kojoj su fino ispale)).
Idu na koncert Jelene Karleuše i kažu mi da se ne proseravam sa EKV.
Pročitale su Alhemičara od Koelja (kao što sam i ja pročitala Marksov "Kapital").
Nose samo skupe krpice, visoke štiklice i sve preračunavaju u novčanice...

Barbika od plastike ili Barbika od krvi i mesa (sa silikonskim i botoks primjesama)... ma, sve je to isto!!!

1 коментар:

Анониман је рекао...

Ovo me podsetilo na dane kad smo bili klinci, pa moja Ana kuka da se igramo sa barbikama, jedva me nekako namoli, ona fino sve namesti, ja sednem i posle bukvalno 2 minuta ostavim sve i kažem: "E, meni ovo dosadno, ae igramo nešto drugo?" I odem.

Ona i dan-danas to spominje. Oprostila je, al' nije zaboravila, jer se to dešavalo UVEK.


Elem, ovaj tvoj tekst me je naveo na pomisao da je šugavi GRAND samo još jedan dodatak za barbike (pored skupih kola, šminke, odeće itd.), a ne napad na zdrave razume, i pravo da ti kažem, sad mi nekako došlo lakše, koliko god da je ovaj tekst, zapravo, tužan. :(


Pogodak, pravo u centar! Zadovoljna sam, odličan (5)!

Čekam temu. :)