Protected by Copyscape DMCA Plagiarism Checker

понедељак, 17. мај 2010.

Minut

Trebaš mi samo na minut.

Samo šezdeset sekundi.

Trebaš mi na minut.

Da staneš između mojih ruku

i da ostaneš tu samo tih šezdesetak trenutaka.

Da te sklonim, da te zaštitim, da te odbranim.

Jedan minut. U njega bi stalo sve.

Sve bi bilo jasno, bez objašnjenja,

bez ikakvih riječi.

Ja neću reći ništa, a ti ćeš sve znati.

Postoji mjesto pod nebeskom kapom

gdje možeš da staneš, da pobjegneš, da se skloniš,

da ostaneš. Tvoje je.

Bar na minut neće postojati ništa osim tog zagrljaja.

Niko neće tražiti od tebe ništa, zanovjetati, zahtjevati...

Znam da je bilo teško i znam da nije prošlo.

Ali znam da će proći.

Imaaćeš opet onaj široki ukras na licu.

Treba mi samo minut.



Eh, kako bi svijet bio savršen kada bi taj minut bio na dohvat ruke...

1 коментар:

Nataša Bogdanović је рекао...

Kada bi ljudi bili makar malo svesni kako taj jedan minut moze dati srecu za ceo zivot...